Kul kväll!

Nu blev jag så sen men att blogga i dag igen, skäpning Majja! Tänkte berätta om lite om gårdagen!
Det var hur mysigt som helst! Vi köpte godis, målade naglarna och kolla på gamla bilder och brev, teckningar. jag höll på att ramla av sägen så mycket jag skrattade hahaha, jag hade skrivit ett jätte roligt brev till jaqe, om våran vänskap. kommer inte i håg riktigt vad jag skrev, men det var väldigt kul! Man var så barnslig när man gick i tvåan, trean haha!
Sen så visade Jaqe en bild på mig och fatima, så sa hon... Kommer ni i håg denna bilen? och varför ni såg ut som ni gjorde ? jag och fatima kollade på varandra och sa Nää.. Jo det var såhär att vi tre skulle på disco på utmarksskolan, och detta var i trean tror jag, så hade jaqe ett par jätte fina platorskor som både jag och Fatima ville ha, då hade jaqe sakt men marre(som jag kallades förut) få ha dom halva tiden och sen får du ha dom sen Fatima, det är därför fatima ser jätte arg ut och jag jätte stolt! Det är så kul att prata om minnen!


Bilden är suddig för den är tagen direkt på ett foto!



Kommentarer
Postat av: mamma

jasså ni du o olivia var intresserade av jages platåskor.var discot roligt annars?

2009-05-23 @ 22:42:26
Postat av: maria adele

Keep on doing this girls ! It's greit !



( to Fatima : u were so cool in that picture ! )



Kiss

2009-05-24 @ 13:12:33
Postat av: Anonym

så man ser ut haha :P

2009-05-24 @ 21:41:44
Postat av: Tiiimis

så man ser ut haha :P

2009-05-24 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0