För hela året har jag väntat på Juni, Juli, Augusti

Hejsan!
I dag har det var ett sånt härligt väder i Göteborg, det har säkert vart det på andra ställen i Sverige med(Hoppas jag i allafall). Det har vart ett riktigt sommarvärder om det bara hade vart lite varmare så kunde man ha badat!
Min dag har varit väldigt lång, började 08.20 och slutade 16.00, man blir så trött att gå i skolan så länge!
Skolans bra: Att jag fick en lyckokaka det har jag aldrig haft innan, så det var lite ballt. Stod inget kul men endå, hehe.
Skoan dåliga: Att provet gick sådär och att det var äcklig mat i bamba!
Men efter skolan åkte jag och Emma till trädgårdsföreningen och plugga, det var hur mysigt som hällst! Vi hade köpt lite godsaker på condeco innan, så den satt vi där och plugga och hade det trevligt!
Det är så kul men Asiatiska turister, de är hur trevliga som hällst! Det var en kille som fråga vart det fanns en återanvändings paperskorg till flaskor på engelska, haha engelska är inte mitt och emmas starkaste ämne men det gick bättre än förväntat ;)! Sen efter hårt plugg så tåg vi spårvagen hem, vi fick mer gjort än vad vi trodde!


Lyckokakan


Billigare alkohol är la bra eller?


Trädgrådsföreningen, Niagrafallen i bakgrunden


Emma som klagar på sin blåsa


Jag som äter, som vanligt hehe


Nu ska jag sova, sov så gott. Puss / Majja

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah emma med sina jävla blåsor :P nu har jag skiskav men inte fan klagar jag för det hehe ( okej nu ljuger jag )

2009-05-27 @ 23:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0