Use your brain!!

Förlåt att jag inte har skrivit på två dagar, har haft fullt upp, det är så mycket nu innan skolavslutingen, alla prov och sånt. Men när sommaren kommer, kommer jag att ha mer tid!
Hoppas allt är bra med er! Jag mår bra är lite trött bara..
I dag så sprang vi 3km på idrotten, jag är så stolt att jag för bättra min tid, trots att jag var förskyld och har astma!
Förra gången sprang jag på 21 minuter, men denna gången sprang jag på 19 :), jag vet inte vad jag har gjort som har fått mig att orka mer hm... kankse är atsma medecinen för den hade jag inte förra gången jag sprang.. det är nog det haha.
JUSTE... ni skulle bara veta vem jag och emma såg i stan i dag haha... Bobby http://blogg.bobbysharstudio.se/ coot att se han här i Göteborg!, man ser ju typ Aldrig några kändisar här, så han är så välkommen så! Tänk att få sitt hår klippt av honom det vade varit riktig ballt!

Ni måste köpa ur H&M Fashion Against Aids! Du får en snygg tröja som går till välgörenhet och som även ger reklam!
Jag själv ska köpa två linnen där i från!


                            Design av Estelle                                                                     

                        Design av N.E.R.D



Sen ska jag köpa en Jeans jacka i mon eller nu i veckan eftersom jag sålde min till Olivia p.g.a färgen...


Är lite ljusare än vad den är på bilden, 399kr från Gina


Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Har du astma? det var det värsta! Fin jacka!! =) hoppas du fortfarande gillar den om en vecka! ;)

2009-05-29 @ 09:37:14
Postat av: Maia (:

Bobby <3 (: miihiih. MAJJA <3

2009-05-31 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0