Spy inte på min sko!

Tjenare!
I går så var jag på bio, filmen var jätte bra såg I love you man.. Hur bra som hällst haha!!
I dag så plugga jag och Emma i trädgrådsföreningen, det låter lika tråkigt som det skrivs.. Pugga Usch på en lördag!
Men det västa som hände i dag var att det var en tjej som spyde på spårvagen, Jaa! jag och emma satt nära, Ja! det skvätte... Fy fan det var typ två liter, det västa var att hon stod kvar, hon kunde ju gått av och spy där, för dörren stod öppen.. Jag hoppas som fan att hon inte var magsjuk.. då dör jag!! Jag fick på min sko, hejdå med de skorna det ligger i soptunnan! Usch jag tvätta mina fötter och händer med 70 liter tvål på trädgårdsföreningen.. jag hatar spy!! men det var ju endå synd om henne, skulle inte vilja vara henne i den sitvatioen hoppas det var bakfylla! För hon hade ätit bakfylle mat... okej jag ska inte gå in på detaljer haha!!
Jag har börjat lyssna massa på 50 cent, bara för jag älskar hans film " Get rich, Die tryin´" såg den hos syrran i julast. Sen i förrgår när jag kollade på klipp från Tyra Banks show, så var han med där så tänkte jag på filmen så börja jag lyssna på han haha.. Han påminner mig lite om min pappa, i sättet inte utsende mässigt.. Kankse därför jag har börjat lyssna på han och så ? haha

Nu får ni njuta av sommar känslan, för det ska jag göra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maaia

tur att det inte var conversen :O .. eller typ öpnna skor :P flipflop. maahhaha

2009-05-31 @ 12:41:37
Postat av: maaiaa

mariathereseabrahamsson.blogg.se (:

2009-05-31 @ 12:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0