Serie Freak!

Förlåt att jag skriver såhär sent, men jag har vilat pga ryggen, typ hela dagen. Men nu får jag nog, jag klara inte av att bara ligga still hela tiden! Så jag ska hem till en gammal barndomsvän och mysa som ígentligen planerat idag. Dom som jag ska träffa är Fatima/olivia (som fyller år i dag och en annan vän Ava fyller också år i dag så ett stort Grattis till er!!!!!!) och Jaqueline! Vi ska ha det lite mysigt och fira Fatimas födeledag, så jag får göra det bästa utav saker med ryggen! Ni får bilder från i kväll senare ;)!

I går och i dag så har jag sätt på avnitt från 90210 och gossip girl, dom är så hilma bra, jag kan se dom om och om igen, 90210 har blivit min favorit serie både den gamla och den nya, hela den serien känns så mysig och bra. De har så snygga kläder i nya 90210 med! Men GG är också en favorit så bra den med, sen kollar jag på One tree hill, DHW, Greys Anatomy och Heroes som är sjukt bra serie med! Jag är västa serie Freaket ! Jag tror att jag har fått alla känslor när jag ser på en serie, jag har skrattat, blivit glad, gråtit(som jag alltid gör), blivit arg osv. Men jag får en sådan känsla som om man är med i serien och fatta precis vad dom känner ! Har ni fått den känslan ?


90210


I know you love me, xoxo Majja

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hej mariiama!

2009-05-23 @ 13:03:20
Postat av: Elisa

har också en blogg.



jag ville ha en så karro hjälpte mig

2009-05-23 @ 16:46:42
URL: http://eelisabethsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0