Mitt Första Inlägg

Nu har jag haft denna bloggen i nästan 2 månader, utan att ha skrivit något. Men jag har inte haft någon kamera så jag skyller på det. Men nu har jag fått tillbaka min mobil som har varit på lagning, så nu tänkte jag bli en aktiv bloggare!

Tänkte berätta vilken tur jag har haft i dag, förut brukade jag aldrig ha tur men nu på äldre dag som man brukar säga, du har oturen vänt. För nu 2009 så har det varit jätte bra, jag har fått ett sommarjobb, hur bra som hällst , en så har det faktiskt gått väldigt bra i skolan denna termien! Så jag kankse har blivit Turen-Majja haha. Men nu ska jag inte flamsa bort mig utan berätta om min tur i dag:

Min första tur i dag: Det är att jag ska resa vecka till Bergen i Norge i September! Det var en resa som alla 1992 i Göteborg kunde söka, sen så lottade de ut 6 personer som ska få åka, så var jag en av dom! Åh vad jag är glad! Det är nämligen olika elever från hela norden som ska få åka dit. Jätte kul att få träffa nytt folk från andra länder och om man har tur så kankse någon pudding åker med hehe!
Min andra tur i dag: Det är att jag fick en biobiljett i brevlådan i dag, jag brukar aldrig få brev så det är kul att få brev med grejer i!, väldigt snällt av dom att skicka en biobilljett!
Min tredje tur i dag: Det var att mamma var så gullig, hon köpte ett litet Clinque-set till mig utan andleding (det är så kul att få saker när man minst anar det), sen så var hon så snäll att hon köpte två klädersplag till mig! En paljette-väst och en svart linne corset. Båda är från Cubus, brukar aldrig handla där men passade på eftersom de har 30% rea denna veckan, och när man hittar något fint så ska man slå till ;)

Nu får man bara hoppas att Majja-Turen håller i sig!

Norge resan, biobilljetten och Clinque
Norge resan, biobiljetten, och Clinque setet.

Glitter västen från Cubus 299kr, Svart Corset 199kr (sen 30% avdrag på det)
Svart Corset, Cubus 199kr. Paljett-väst 299kr. Sen 30% avdrag på det!

Kommentarer
Postat av: Linn

oj oj oj vilken turgumma man kan va! Kul att du ska åka till norge =) Fina grejer med förresten! =)

2009-05-20 @ 21:16:32
URL: http://linnher.blogg.se/
Postat av: Tiiimis

Heeeeeeej lycka till med bloggen :D:D önskar din ääääälskaaade kusse ;)<3

2009-05-20 @ 22:53:12
Postat av: Emma

så du nu kan vi gå på bio du och jag xD du om du har på dig de du fick idag kommer hella Bergen stanna upp när du kommer haha:P

2009-05-20 @ 23:32:09
Postat av: Bästis

jag tror att oturen har flyttats över till mig? :O jag tappade min mobil, glömde min väska och det bara fortsätter ;)

2009-05-21 @ 22:04:22
Postat av: Annelie Janzon

Hej gumman va kul att du har en blogg.

Saknar dig massor

Kramar från Annelie

2009-05-22 @ 20:21:16
Postat av: maria adele

Det er bare din mamma som klarer å finne så fine ting på Cubus !!! Eller er det svensk Cubus ????...

Nei : Det er din mamma som har en trille stav !

2009-05-24 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0