Ajjj Min Rygg!

Det var jätte gott med tårta! kändes så sommrit med jordgubbarna och grädden. Jag har skaddat ryggen och det gör så hilma ont, jag kan värken sitta, ligga eller stå så jag flyger i stället  haha, nää men jag tvingar mig att göra allt endå. Jag vet inte vad jag har gjort det började i morse och nu har det bara blivit värre och värre, inte kul! Så efter kalaset så gick jag ut med Emelie och Maria (två knasbollar), jag tänkte såhär om jag gick lite så kankse värken skulle släppa, men icke som icke.. det är lika bedrövlig som den var förut!



Visst vill ni ha en bit, men tyvärr är den slut haha, Oj misat grädde på sidan ser jag allt!




Kommentarer
Postat av: Emma

haha snuttan, lider med dig:( vad tycker du om min blogg?

2009-05-21 @ 23:01:06
URL: http://emmaienburk.blogg.se/
Postat av: Hanna Karjalainen

hur gjorde du den så snygg?! :O kan inte du fixa min blogg? :D

2009-05-22 @ 16:07:29
URL: http://hannaicentrum.blogg.com
Postat av: AMYGinday

Den var snygg och coool blogg sis älskar dej <333333333333333333

2009-05-22 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0