Bättre sent än aldrig ;)

Tjenare! glömde av att jag hade en blogg. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga haha.

Tänkte göra en kort sammanfattning på denna veckan

Måndag: Var på körkorts handledakurs i möndal.

Tisdag: Såg på E.m.d på liseberg och sov hos Emelie!  Kunde inte någon låt,men de är så snygga så hälre kolla på dem än att sjunga med haha. Erik är snyggast, älskade han rollingstones tröja!



Onsdag: Åkte till Stockholm över dagen, shopping och mys. Emelies födelsedag. Jag ska lägga upp vad jag köpte sen. Men jag skriver vad jag köpte i allafall trots utan bilder. Ett par helvita converse, en brunvit randig tröja på gina, en marinblå  "lång" klänning på Weekday, en vit rosa pricikig bikini från h&m, hög svart kjol h&m, vit linne med spets h&m, skinnlegins från gina, svart blommig byxdress från åhlens, paket till mamma och elisa.







Torsdag: Hemma och pluggade på matteprovet som var i fredags

Fredag: Var på möte för sommarjobbet, var på min barndomsvän, dennis student och student hemmafest, sen klippte jag mig, sen var jag på fest igen. Jag och jennifer blev vänner :)! PS: Hade mitt sista prov, yes!!

Lördag: Spelade bandy, åt på resturang med carro och jennifer, sen var på fest hos adam ( min bästavän)
Ps: I dag dog min fågel, snövit :(

Söndag:
En slappdag tog det lungt, var lite ute sen kollade på bingolotto haha.

Det var en kort sammanfattning. Denna veckan har varit jätte rolig men även jobbig med alla prov och läxer!

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0